Jump to content
Annons

Apostrof - Rappare/producent ny här!

Recommended Posts

Apostrof (oregistrerad)
Postat

Hey

Signade upp för forumet för att det verkade nice!

Har hållit på med min egen musik i ca 3 år, som rappare/producent och utväcklingen har gått stegrande framåt;P

Har egen hemmastudio som inte är något speciellt, men Cubase SX3 förgyller tillvaron. Ska dock sätta upp nya grejor, med ett seriöst bås etc:D

Min musik kan man säkert hitta lite överallt på nätet, dock så är det www.Apostrof.nu som är spindeln i nätet.

Släppte ett mixtape "Direkt Från Labbet" (CD) i december 2006, som sålts/distrubreras via www.Apostrof.nu, lokalt i butik i Örnsköldsvik (hos Mica), även gått att köpa den som mp3 via znapmusic. För övrigt så säljs den fortfarande, så hooka ett ex om det är nått du diggar.

En av låtarna från mixtapet "Två Steg Bak"som gästas av Kid Colt spelades flitigt på Olearys i Ö-vik mellan årsskiftet och sen-våren.

Gjort antalet låtar som släppts via hemsidan, där en och annan har blivit sönderspelad;D Nu senast har jag gjort en trance/club inspirerad låt titulerad På Din Klubb som verkar uppskattas mycket. Känns alltid extra kul när nått man lagt ner tid på gör andra personer lyriska!

Lite kort om mig...

Men mer på gång, både musik och andra saker är i luften nu under vintern...

be on the lockout

www.Apostrof.nu

/ Apostrof

Annons
Postat

Najs musik... är du sugen på en colab så är ja lätt på!

skriv ett mess om du är intresserad

Apostrof (oregistrerad)
Postat

Tackar för välkommnandet:D tack för övriga kommentarer!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.