Jump to content
Annons

Panik..


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
Tro mig, jag tycker synd om dig... 😛

Men förtjänade detta en egen tråd egentligen? 🙁

Jag tror dig.

Svar på fråga nummer två: Nej, men jag kände att jag behövde klaga!

Arga leken börjar nu! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller så kan vi göra det här till den stora konspirationstråden:

Jag tror att du hindras av ett multinationellt konglomerat som har noterat att du har en för hög framgångsfaktor på deras universella skala. Allt du gör registreras och nu har du alltså passerat en gräns och betraktas således som ett hot mot deras monopol på allt. De enda rimliga slutsatserna man kan dra av detta är att du inom kort antingen kommer att "försvinna" eller att du får ett jobberbjudande från ett av deras dotterbolag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller så kan vi göra det här till den stora konspirationstråden:

Jag tror att du hindras av ett multinationellt konglomerat som har noterat att du har en för hög framgångsfaktor på deras universella skala. Allt du gör registreras och nu har du alltså passerat en gräns och betraktas således som ett hot mot deras monopol på allt. De enda rimliga slutsatserna man kan dra av detta är att du inom kort antingen kommer att "försvinna" eller att du får ett jobberbjudande från ett av deras dotterbolag.

EPA EPA EPA!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag tror bara att du betalat för sent! Du säger och tror att du betalat i tid, men tänker inte ett dugg på att det kan ta 3-4 bankdagar innan betalningen är registrerad och då pratar vi arbetsdagar! Har du dessutom betalat sen eftermiddag eller kvällstid, så måste du räkna bort den dagen också.

Låt säga att du betalar tisdag sen eftermiddag. Räkna bort tisdag. Räkna sedan med 4 bankdagar - dvs. onsdag, torsdag, fredag, måndag. Oooppsss... betald först på måndag veckan efter!!

Antag att deadline var på helgen nångång. Du fattar...

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror bara att du betalat för sent! Du säger och tror att du betalat i tid, men tänker inte ett dugg på att det kan ta 3-4 bankdagar innan betalningen är registrerad och då pratar vi arbetsdagar! Har du dessutom betalat sen eftermiddag eller kvällstid, så måste du räkna bort den dagen också.

Låt säga att du betalar tisdag sen eftermiddag. Räkna bort tisdag. Räkna sedan med 4 bankdagar - dvs. onsdag, torsdag, fredag, måndag. Oooppsss... betald först på måndag veckan efter!!

Antag att deadline var på helgen nångång. Du fattar...

🙂

:musik

Du har nog rätt!

Hoppas nu bara att jag fårupp domänen igen.

Som sagt, endel viktiga mail i lådan alltså:S

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...