linusmbk Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 Nån som vet var jag kan ladda ner en gratis "wrapper" (eller vad det heter) som gör att man kan använda vst-plugins i sonar(som annars använder Dxi)??
linusmbk Postat 31 januari 2004 Trådstartare Postat 31 januari 2004 Ok, nån som har koll på nån gratis wrapper?
StarCruiser Postat 5 februari 2004 Postat 5 februari 2004 Hej, svaret är nog att det inte finns några. Men SDK:n för både VSTi och DXi är publika, så med ett glatt programmeringssinne tar det nog inte mer än några veckor att få ihop en ;-) /M
linusmbk Postat 5 februari 2004 Trådstartare Postat 5 februari 2004 Ok, så det går alltså inte att använda vst pluggar i sonar2?
StarCruiser Postat 5 februari 2004 Postat 5 februari 2004 Var det inte så att Cakewalk köpte DirectiXier, och implementerade den som en del Sonar/Project5? Jag vet att det var någon av de kommersiella som köptes upp. Hursomhelst, jag rekommenderar definitivt också en uppgradering till Sonar3.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.