DJjoint Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Hejsan jag har en Yamaha PSR-2 som är en väldigt gammal modell. Det jag undrar är om jag på nåt sätt kan få denna att fungera ihop med FL-Studio så jag kan göra beats och melodier osv. Eller är den för gammal. Spelar just nu på mitt tangentbord i Fl och vill gärna kunna använda keyborden om det går och hur isåfall. Är väldigt tacksam för ett svar. 😳 MVH DJ Joint
berra_- Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Hejsan jag har en Yamaha PSR-2 som är en väldigt gammal modell. Det jag undrar är om jag på nåt sätt kan få denna att fungera ihop med FL-Studio så jag kan göra beats och melodier osv. Eller är den för gammal. Spelar just nu på mitt tangentbord i Fl och vill gärna kunna använda keyborden om det går och hur isåfall. Är väldigt tacksam för ett svar. 😳 MVH DJ Joint Har den midiut?
DJjoint Postat 27 oktober 2007 Trådstartare Postat 27 oktober 2007 (redigerat) Den har 2 uttag en för strömsladden och en där det står. Headphones/AUX out.Det är ett tele uttag. Har även en Mixer och förstärkare i fall det kan vara till någon hjälp. Redigerat 27 oktober 2007 av DJjoint
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.