Viga (oregistrerad) Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Blackmetalprojekt i Ronneby Låter som: Taake, Gorgoroth, Arckanum, gamla Dissection (på sina håll) 4-6 låtar med dubbellagda gitarrer. Du behöver INTE lyssna på Black metal Studion är liten: Isolerat kabinett Randalltop Akustiskt Bas Gitarr Sm57 Kondensatormic Förförstärkare Monitorer Near05 Cubase Är du intresserad? Svara här eller maila contactcontact@spray.se så skickar jag midi/gp4 Spelar in i min lägenhet. Är 22 år. Bor i Göteborg och Ronneby och betalar bra.
guran Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Blackmetalprojekt i Ronneby Låter som: Taake, Gorgoroth, Arckanum, gamla Dissection (på sina håll) 4-6 låtar med dubbellagda gitarrer. Du behöver INTE lyssna på Black metal Studion är liten: Isolerat kabinett Randalltop Akustiskt Bas Gitarr Sm57 Kondensatormic Förförstärkare Monitorer Near05 Cubase Är du intresserad? Svara här eller maila contactcontact@spray.se så skickar jag midi/gp4 Spelar in i min lägenhet. Är 22 år. Bor i Göteborg och Ronneby och betalar bra. du kan inte tänka dig få gitarren över nätet ?
Viga (oregistrerad) Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Självklart, men det beror på vad du har för utrustning att spela in på. Vill gärna ha ett celestion vintage 30-element och en Sm57 med lite tyngre ljudbild alá "ad majorem sathanas gloriam" (ungefär)
wicked_s Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Jag tycker att det låter intressant. Jag la upp ett litet klipp häromdagen här på forumet. https://www.studio.se/index.php?automodul...oad&id=1267 Skicka ett PM om du är intresserad.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.