Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

hejsan gott folk..

har setat hemma & fnulat med vad jag tror kan bli något..

själva låten har jobbats med ett par timmar..och lite sång är lagd..men nu är det sent & jag göe inget mer idag

pga grannarna..men vad jag undrar är vad är ert första intryck av detta..är det bärt att jobba vidare på imorgon??

jag skickar bara ett kort klipp..den biten som det är sång på!!

och den finns

Klicka här

vore tacksdam för första intrycket feedback!!

/Larsson

😳

edit (stavar som en kratta & skickar odugliga länkar dessutom) 😊

Redigerat av Larsson
Annons
Postat (redigerat)
hejsan gott folk..

har stetat hemma & fnulat med vad jag tror kan bli något..

själva låten har jobbats med ett par timmar..och lite sång är lagd..men nu är det sent & jag göe inget mer idag

pga grannarna..men vad jag undrar är vad är ert första intryck av detta..är det bärt att jobba vidare på imorgon??

jag skickar bara ett kort klipp..den biten som det är sång på!!

och den finns <a href="http://www.speedyshare.com/settings.php?id=986371799&idh=3330dbe6265d3a33ad38e6e9ef24a1b7" target="_blank">

HÄR

</a>

vore tacksdam för första intrycket feedback!!

/Larsson

😊

tjena mannen jag kan inte spela upp din låt . det blir felmeddelande kolla vad som är fel

Redigerat av guran
Postat (redigerat)

tja ola..ursäkta mig..jag råkade visst klistra fel länk på fyllan & villan

men jag tror att jag återställde det...måste testa efter att jag postat det här inlägget!! 😊

nä det var inte fixat..men nu kanske det funkar??

Redigerat av Larsson
Postat (redigerat)
tja ola..ursäkta mig..jag råkade visst klistra fel länk på fyllan & villan

men jag tror att jag återställde det...måste testa efter att jag postat det här inlägget!! 😊

ja då säger jag skål så länge medans jag väntar 😳

nopp funkar inte skål igen.

Redigerat av guran
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

You have my blessings det här blir bra kort sagt så påt igen imorn när grannarna är vakna. Helgötta vad du kan kräma i på sången fan det törs inte jag ens fast jag bor i hus för frugans skull, får nog fixa ett sångbås tror jag. Sången är kanon helt enkelt.

Göran

Postat

Här kommer svaret du inte vill ha:

Har inte lyssnat på låten men ärligt talat så tror jag inte man skriver ett svar om man tycker låten suger. Kan du föreställa dig att någon skriver: Tyvärr, det där materialet håller inte, det går inte att göra någonting av. Du är helt enkelt tvungen att kasta det och börjar från början....?

Mao: Om du vill ha synpunkter så är det inga problem men om du vill ha ett uppriktigt svar på om det är värt att forsätta med projektet så kommer du nog inte få det

Postat

Göran:

ja jag har prövat mina grannar rätt bra & jag har uppenbarligen haft tur..inga klagomål en så länge!!

plus att jag är särbo,så det finns ingen partner som måste stå ut när man håller på att vrålar..

tack för din blessing!!

Guran:

ja det är bra..jag behöver nog dessutom några återställare idag för att komma tillbaka in i låten

plus att det är bra att du blir gigg sugen iom att gitarr & bas är satta i en tagning

så att man får spela lite 🙁

Led:

ok..det räcker för mig

ska bara samla mig lite..sedan sätter jag resten!

TuffTuff:

får man röka på krogen i oslo??

isåfall flyttar jag bums!! 😛

Micael:

thanx man...fast jag vill ha det lite släpigt & stökigt..så räkna inte med att det blir bättre sedan!! 😉

Tofu:

om man tycker det är skit,så är man välkommen att säga det

och jag vet inte vad jag ska göra med informationen att jag antagligen inte får uppriktiga svar

jag får väl heltenkelt lita på vad som sägs..eller så kanske studio borde införa något slags lögnfilter

här på forumet!! 😊

men tack för att du tog dig tid att formulera dina tankar!! 😉

tack för feedbacken gott folk..pga er så kör jag vidare på låten

så snart jag blitt lite mindre baktung!!

mvh

/Larsson

Postat (redigerat)
får man röka på krogen i oslo??

isåfall flyttar jag bums!! tongue.gif

Jag kan nog ta dig till krogar där cigaretter är det sista folk bryr sig om ska du se, hehe. Men då repar vi på onsdag då, kl.20.30. April-Maj nångång blire Skottland-England-turne, så ta ledigt från jobbet och get ready to party 😊

Redigerat av TUFFTUFFTUFF

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.