suprapappa Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 (redigerat) hallå om jag skulle köpa ett beggat uad-1 kort så måste ju licencerna föras över till mig på ngt sätt..... måste säljaren se till detta eller räcker det att jag får ngt serienummer med kortet och kan fixa allt själv? i några annonser har jag sett att det står mackiekort....är det ngn speciell version av uad-1 kortet? tack petri Redigerat 26 oktober 2007 av suprapappa
suprapappa Postat 26 oktober 2007 Trådstartare Postat 26 oktober 2007 ok...jag var lite snabb med att fråga...hittade en intruktionsvideo http://websrvr82il.audiovideoweb.com/ca25w...ansfer_Demo.wmv men mackiefrågan består 😱
DrHans Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Tror inte det är någon skillnad alls. Dom såldes i mackies namn från början.
joachime Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Precis. Den första modellen av UAD-1 såldes via Mackie. Utöver grundutbudet följde även 1173LN, Dreamverb och LA2'an med.
suprapappa Postat 27 oktober 2007 Trådstartare Postat 27 oktober 2007 tack så det innebär inga nackdelar iaf?
joachime Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 tack så det innebär inga nackdelar iaf? Nej, inte om det är PCI-varianten du är ute efter.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.