Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Har ett problem här.

Installerade Logic Studio här om dagen, och nu så saknas vissa Legacy samplingar.

Hur löser man detta? Ska jag instalera om Logic över de gammla eller?

Ja jag vet inte helt enkelt.

Det är bland annat, Pop kit, Pop Flute, Jazz Kit mf som saknas

Edit: Stavning

Redigerat av Seek
Annons
Postat

Menar du att du har haft de förut, men efter installation av Logic 8 så är de borta?

Om så, så finns dem på din hårddisk. Kommer inte ihåg vad mappen heter men Logic 8's installation flyttar "gamla" exs24 samplingar till en annan mapp.

Postat
Menar du att du har haft de förut, men efter installation av Logic 8 så är de borta?

Om så, så finns dem på din hårddisk. Kommer inte ihåg vad mappen heter men Logic 8's installation flyttar "gamla" exs24 samplingar till en annan mapp.

Ja de är de gamla från Logic 7. Men de e så lustigt att samplingarna finns inte kvar på datorn, Instalationen av logic 8 tog bort dem, även från min backup. Har läst på olika forum att detta har hänt för många, men jag vet inte vilket tillvägagångssätt som är bäst för att få tillbaka dem.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.