Baktakt Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Sådärja, Äntligen ett test som man verkligen kan lita på.... Jag har iallafall bestämt mig! Testresultat här: http://www.radron.se/templates/test____7373.asp Tjohopp!
Piccazzo Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Fattar inte ? 😉 Vad har dom med en studio att göra ? ? ? 😛😲😲
Anders F Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Hört att det är problem med hög ljudnivå på philips modell, stämmer det? 😉 //Anders
joachime Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Hur funkar det med stavmixer, måste man hålla i den under hela mixdownen? 😉
Anders F Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Hur funkar det med stavmixer, måste man hålla i den under hela mixdownen? 😉 Ja, så nu är det dags att träna att jobba med en hand bakbunden. Har däremot hört att en ställning är på väg. men kan inte bekräfta dessa uppgifter 😛
Björn Olsberg Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Läste lite mer ingående om Kitchen Aid Ultra power 5KSB52, den låter riktigt spännande eftersom den mixern även har en inbyggd matberedare. Gainratten dubblar som matkontroll - gain some food (dock ospecat vad man får).
Magpie Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Jag vill slå ett slag för Krups KB710, som var med i testet. Utmärkta reglage, skarp fin attack och lågt brusvärde. Ergonomin känns perfekt genomtänkt och manualen är föredömligt tysk, fast på svenska. Dessutom guldpläterad kontakt och bra servicegaranti. Dock har den en tendens att spilla över hörlurarna när den körs för fullt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.