Shinji Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 Hej jag är en sångare och gitarrist, och sjunger väldigt mycket, har en del inspelningar på g, just nu behöver jag lite hjälp från någon som är duktig på antingen piano eller liknande instrument för att kompa mig, tänkte skriva en låt, och jag behöver en medarbetare, jag har i princip låten färdig i huvudet, men melodi och detaljer är oskrivna, men hör gärna av dig på mailen eller här på forumet! hälsningar!
FredrikMikaelsson Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 Hej jag är en sångare och gitarrist, och sjunger väldigt mycket, har en del inspelningar på g, just nu behöver jag lite hjälp från någon som är duktig på antingen piano eller liknande instrument för att kompa mig, tänkte skriva en låt, och jag behöver en medarbetare, jag har i princip låten färdig i huvudet, men melodi och detaljer är oskrivna, men hör gärna av dig på mailen eller här på forumet! hälsningar! Vad är det för typ av musik du har tänkt dig?
Shinji Postat 25 oktober 2007 Trådstartare Postat 25 oktober 2007 Hej jag är en sångare och gitarrist, och sjunger väldigt mycket, har en del inspelningar på g, just nu behöver jag lite hjälp från någon som är duktig på antingen piano eller liknande instrument för att kompa mig, tänkte skriva en låt, och jag behöver en medarbetare, jag har i princip låten färdig i huvudet, men melodi och detaljer är oskrivna, men hör gärna av dig på mailen eller här på forumet! hälsningar! Vad är det för typ av musik du har tänkt dig? pop eller rock, är ganska flexibel sångmässigt, men den låten jag tänkte mig är nog mer åt rock/pop ballad.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.