DeeNii__ (oregistrerad) Postat 25 oktober 2007 Dela Postat 25 oktober 2007 (redigerat) Tja đ Det Ă€r sĂ„ att jag flyttat nu med mina förĂ€ldrar till ett hus dĂ€r jag ska förmodlingen bygga liten hemmastudio för inspelning av musik đ Nu har jag hela övervĂ„ningen pĂ„ mig men jag tĂ€nker inte anvĂ€nda hela.. utan jag ska bara anvĂ€nda graderoben som Ă€r pĂ„ 180cm x 160cm för bara mickbĂ„set... sedan tĂ€nkte jag att ta en liten bit frĂ„n vardagsrummet och stĂ€lla ihop 3 bord.. bord1 ska in i hörnan.. bord2 pĂ„ ena sidan av bord 1 och bord3 pĂ„ andra sidan av bord2... Sedan kopplar 2 skĂ€rmar till datan och ha dom pĂ„ bord1-2 och bord 3 ska vara för mixerbord - preamp - ljudkort - ch sĂ„nna extra grejjer... Dock sĂ„ tĂ€nkte jag skippa koppla mixern och köra frĂ„n ljudkortet och preampen... mixerbordet tĂ€nkte jag stĂ€lla dĂ€r sĂ„ den gör saken lite snyggare bara đ I mickbĂ„set sĂ„ tĂ€nkte jag stĂ€lla micken mitt i det hela och hĂ€nga nĂ„tt texthĂ„llare nerĂ„t sĂ„ at jag skipper massa stativ i mickbĂ„set... sedan tĂ€nkte jag dĂ„ köra http://www.biltema.se/products/product.asp...p;iItemId=87657 pĂ„ vĂ€ggarna đ ... Jag kommer sen lĂ€gga pengar och allt pĂ„ mixer preamp mick osv... det nu jag vill av er Ă€r att sĂ€ga vad ni tycker om "studion" jag ska börja bygga i december đ Redigerat 25 oktober 2007 av DeeNii__ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 oktober 2007 Dela Postat 25 oktober 2007 jag tĂ€nkte bara tacka för lĂ€nken.. ja hittade konstlĂ€der dĂ€r som jag letat vĂ€ldigt lĂ€nge efter.. bygger ju förstĂ€rkare o högtalarlĂ„dor sjĂ€lv, sĂ„ det var najs o hitta sĂ„nt dĂ€r.. đ o lite hönrbeslag o skit.. đ lycka till me studiobygget.. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
DeeNii__ (oregistrerad) Postat 25 oktober 2007 Dela Postat 25 oktober 2007 jag tĂ€nkte bara tacka för lĂ€nken.. ja hittade konstlĂ€der dĂ€r som jag letat vĂ€ldigt lĂ€nge efter.. bygger ju förstĂ€rkare o högtalarlĂ„dor sjĂ€lv, sĂ„ det var najs o hitta sĂ„nt dĂ€r.. đ o lite hönrbeslag o skit.. đlycka till me studiobygget.. hehe lungt đ Ifall du behöver en störrebit pĂ„ 1x1 meter sĂ€g te har lĂ€nken nĂ„nstans i favoriterna đ Tack đ Hej Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 oktober 2007 Dela Postat 25 oktober 2007 jag tĂ€nkte bara tacka för lĂ€nken.. ja hittade konstlĂ€der dĂ€r som jag letat vĂ€ldigt lĂ€nge efter.. bygger ju förstĂ€rkare o högtalarlĂ„dor sjĂ€lv, sĂ„ det var najs o hitta sĂ„nt dĂ€r.. đ o lite hönrbeslag o skit.. đlycka till me studiobygget.. hehe lungt đ Ifall du behöver en störrebit pĂ„ 1x1 meter sĂ€g te har lĂ€nken nĂ„nstans i favoriterna đ Tack đ Hej jo, en ggr en meter behövs nog större Ă€n.. ska bygga en 2x12 högtalarlĂ„da nu inom kort, sĂ„ de kommer behövas.. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.