Mollin (oregistrerad) Postat 25 oktober 2007 Dela Postat 25 oktober 2007 Hur man än vrider och vänder på det så får man faktiskt både en Macbook med 2 gb ram, Logic Studio 8 och ett vettigt ljudkort för de 17.000 som alla behringerburkar skulle kosta. Men har man redan musikprogram och en bra dator så är det bortkastade pengar! kan jag tycka 😕 för nu handlade det om att UTÖKA sin studio, inte från grund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 25 oktober 2007 Dela Postat 25 oktober 2007 Det mesta är redan sagt. Men jag vill bara slå ett slag för Emils förslag, Focusrite Liquid Mix (Duende har jag inte testat så jag vet inte hur den är.) Liquid Mix imponerade stort, för lite mer än 6000:- får man en samling av väljudande EQs och kompressorer. Mycket användbar och sparar lite processorkraft. Helt klart en bättre investering än någon Behringer effekt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mollin (oregistrerad) Postat 26 oktober 2007 Dela Postat 26 oktober 2007 Det mesta är redan sagt. Men jag vill bara slå ett slag för Emils förslag, Focusrite Liquid Mix (Duende har jag inte testat så jag vet inte hur den är.) Liquid Mix imponerade stort, för lite mer än 6000:- får man en samling av väljudande EQs och kompressorer. Mycket användbar och sparar lite processorkraft. Helt klart en bättre investering än någon Behringer effekt... Men hur funkar dom här effekterna egentligen? det var något med FireWire? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 27 oktober 2007 Dela Postat 27 oktober 2007 Japp, du kopplar in Liquid Mix via firewire-porten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.