brojd Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Finns det någon här som provat Drumkit from Hell Superior i Pro Tools PC?
Tobbe Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Nej men det funkar ju med Rewire så det borde funka lika bra som i alla andra program.
brojd Postat 21 september 2004 Trådstartare Postat 21 september 2004 Jo, det är jag medveten om. Men installationen verkar strula och vara ganska omständig enligt toontracks (tillverkarens) användarforum. Var mest nyfiken på om någon använde det genom fxpansion's vst-rtas adapter?
Loud Postat 24 september 2004 Postat 24 september 2004 Jo, det är jag medveten om. Men installationen verkar strula och vara ganska omständig enligt toontracks (tillverkarens) användarforum. Var mest nyfiken på om någon använde det genom fxpansion's vst-rtas adapter? Fxpansion ger väl bara en stereoutgång oavsett plugg vilket gör att man tappar lite poängen med programvaran som kommer med DKFH? Lite omständigt att behöva mixa ned spår för spår... (som jag gör nu iofs med det gamla. 🙂)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.