TobbeE Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Min data har fått nå moderkortsras eller liknande vet nån om detta är ett bra alternativ att köra en studio på typ sånna här små burkar ? http://www.datorbutiken.com/se/datasheet.p...d=MSIMEGA180DLX
TobbeE Postat 21 september 2004 Trådstartare Postat 21 september 2004 frågan är alltså om dessa små burkar me det mesta inbyggt funkar att köra som studio burk kommer att dunka in 1024 i ram 2Hd samt min Mbox ? eller är 220W för lite osv ?
TobbeE Postat 21 september 2004 Trådstartare Postat 21 september 2004 ingen ska nämligen iväg nu o köpa isånt fall ?
Neko Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 bara namnet avskräcker mig... "MSI MEGA180 Deluxe MEGA PC"
Erik Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Music xpc består ju av en shuttle låda. Och de jag har pratat med är nöjda med sina shuttle låder. Nackdelen=de blir lite varma Själv behöver jag en ny dator och funderar på en just Music xpc med ett Luna II kort. Ska få prisuppgifterna på måndag, kan höra av mig. Mvh Erik
Tobbe Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Jag kan inte lova något, men jag skulle nog kolla upp en annan nätdel så att du är lite mer på den säkra sidan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.