helldriver Postat 23 oktober 2007 Dela Postat 23 oktober 2007 Har några få pluggar till mitt Cubase, men hur panorerar man och ändrar ljudnivå på dom? Måste man göra det i själva pluggen eller går det göra likt ett audiospår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrbjoorn Postat 24 oktober 2007 Dela Postat 24 oktober 2007 Du använder ju dom med ett midi-spår. Så i midi-spåret kan du ändra nivå och panorering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
helldriver Postat 24 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 24 oktober 2007 Du använder ju dom med ett midi-spår.Så i midi-spåret kan du ändra nivå och panorering Jaha, jo, ursäkta jag förklarade dåligt. Jag använder ett midispår till mina instrumentpluggar. Men spårets ljudnivåkontroll och panoreringskontroll vill inte fungera när jag använder midispår, de fungerar endast till audiospår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 24 oktober 2007 Dela Postat 24 oktober 2007 Har du tänkt på att VSTi har ett midispår och ett audiospår i mixern? Audiospåret ligger längre ut till höger... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
helldriver Postat 28 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 28 oktober 2007 Har du tänkt på att VSTi har ett midispår och ett audiospår i mixern? Audiospåret ligger längre ut till höger... 😱 Tackar! Nu funkar det perfekt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.