BoGabrielNurmi Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Bo Gabriel Nurmi var namnet. Hyffsat ny här på forumet men läst Studio sedan första numret. Har arbetat med musik sedan 98/99 och pysslar främst med låtskrivande och visst mått av producerandet (även om jag egentligen inte har tålamod nog...). Just ny pysslar jag med mitt eget projekt under namnet Bobo som är hiphop/pop i lite orginellare tappning på www.bobomusik.se . Det går faktiskt frammåt fint och vi har dryga 150 unika visitors per dag, inte illa alls. Bland annat på grund av reklamjobb jag gjort åt knappnytt.nu mfl. Tja, det var väl lite om mig. Fråga om det är nått!
Anders F Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Hej och välkommen hit till forumet 😄 MVH Anders
JacobClaussen Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 (redigerat) gillar musiken bobo Redigerat 24 oktober 2007 av JacobClaussen
BoGabrielNurmi Postat 25 oktober 2007 Trådstartare Postat 25 oktober 2007 gillar musiken bobo 😉 Roligt att höra! Sitter och kämpar med ett kommande album. Ska inte hymla, det är inte lätt alla gånger. Men det löser sig nog.
BoGabrielNurmi Postat 21 november 2007 Trådstartare Postat 21 november 2007 Fått användarnamnet bytt till BoGabrielNurmi (från det tidigare bobomusik) i afton. Tänkte bara hojta till, så ingen blir förvirrad. Mvh, Bo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.