punkrockdude Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 (redigerat) Ifall du tror att du klarar det, 100% seriös, är över 18 år så kontakta oss på mailen! Besök gärna vår sida och lyssna på våra låtar. http://www.damnsundaydrivers.com damnsundaydrivers@theraces.com Redigerat 13 februari 2014 av punkrockdude
Plus o Minus Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Ifall du tror att du klarar det, 100% seriös, är över 18 år och bor i Skåne/Blekinge, så kontakta oss på mailen! Besök gärna vår sida och lyssna på våra låtar. http://www.damnsundaydrivers.com damnsundaydrivers@theraces.com har ni fått några intresseanmälningar ännu? ///Plus & Minus
punkrockdude Postat 21 september 2004 Trådstartare Postat 21 september 2004 Inte ännu, men jag började skriva annonser idag så det har inte gått lång tid. Men tack för att du frågar 😉
Plus o Minus Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Vi kan alltid undersöka om det finns plats för en liten annons på vår sida om så önskas? ///Plus & Minus
punkrockdude Postat 21 september 2004 Trådstartare Postat 21 september 2004 Hehe, det skulle sitta bra 😉 Tackar.
brynte Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Grymt skön musik! Har lyssnat på låtarna från hemsidan och "All Alone" sticker (i mitt tycke) ut som klar favorit!
punkrockdude Postat 21 september 2004 Trådstartare Postat 21 september 2004 (redigerat) Grymt skön musik! Har lyssnat på låtarna från hemsidan och "All Alone" sticker (i mitt tycke) ut som klar favorit! Å fan. Jag tackar så hemskt mycket för den fina kritiken. Många säger att den låten låter väldigt Bad Religion influerad. Redigerat 13 februari 2014 av punkrockdude
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.