Miss9 Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Halloj! Har hittat ett kul problem som nån kanske kan hjälpa mig att lösa.... det är så att jag inte få något ljud från vissa ljuduppspelnings program... Allt funkar precis som det ska i PT men sen om jag typ ska titta på en film i ett annat program så funkar det inte. Win Amp funkar utmärkt men däremot spel och filmer funkar inte.... någon som vte hur man kan lösa detta? Har: Win XP Digi 001 PT 6.4 Video program: VLC pls help me Nian
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Drivrutiner, för att gissa vilt. Ladda hem nya och installera igen.
brojd Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Halloj!Har hittat ett kul problem som nån kanske kan hjälpa mig att lösa.... det är så att jag inte få något ljud från vissa ljuduppspelnings program... Allt funkar precis som det ska i PT men sen om jag typ ska titta på en film i ett annat program så funkar det inte. Win Amp funkar utmärkt men däremot spel och filmer funkar inte.... någon som vte hur man kan lösa detta? Har: Win XP Digi 001 PT 6.4 Video program: VLC pls help me Nian Har du provat denna drivrutin? Det är digidesigns wavedriver som stödjer de flesta deras "LE" produkter, om du redan har den installerad men inte får den att funka kan du ta en titt på: Digidesigns User Conference och se om de kanske har någon lösning på ditt problem. Är det så illa att du inte får det att fungera ändå är det tyvärr bara köpa ett billigt pci ljukort och avaktivera det in windows när du inte använder det. (Har för mig att du körde PC om jag inte minns fel.)
Tobbe Postat 22 september 2004 Postat 22 september 2004 Wavedriver funkar inte med allt utan ändast vissa media aplikationer. Testa att spela dina filmer i mediaplayer så skall ljudet fuka. Om någon lyckats köra spel ljud genom sitt digikort så är jag rätt sugen på att få veta hur denna person gjort.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.