alex1989 Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 Tjena Tjena, nykomling här.. Har producerat music i ca 2 år nu och har nyligen börjat utveckla mer stilar .. Ser gärna att jag lär mig behärska dessa stilar bättre så undrar om det finns någon som producerar hiphop / rnb som skulle vara intresserad av att lyssna på lite beats och diskutera lite musik 🙂 Somsagt, kommer inte vara dryg och fråga massor av tröga frågor, vill bara ha lite nice feedback och veta om musiken håller måttet! Tjao! msn finns i användarprofil
Piccazzo Postat 22 oktober 2007 Postat 22 oktober 2007 (redigerat) Maila över eller ge mig en länk med musiken så kan jag ta mig en lyssning. Ännu bättre ifall du vil få feedback är ju att posta dom här ( men kanske inte din grej.) Maila till : Bigntiny@gmail.com Du kan gå in på mina myspacesidor för att höra vad jag gjort. Myspace.com/tomazproductions Myspace.com/bigntiny / har gjort låtar med dom flesta på toplistan där.Vissa har dom på sina myspace ocå. HÅller på och byter leverantör så hemsidan är klart men inte uppladdad än. Redigerat 22 oktober 2007 av Piccazzo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.