MagnusB Postat 22 oktober 2007 Dela Postat 22 oktober 2007 The Dora Steins behöver din hjälp att vinna 1 miljon! Gå in på rampmusic.se och rösta! Det tar ca 30 sekunder att rösta. Vi behöver all hjälp vi kan få. lyssna på oss på rampmusic.se eller kolla in myspace.com/thedorasteins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 26 oktober 2007 Dela Postat 26 oktober 2007 Jag gillade er låt, men tyvärr.. Familjen är det bästa jag hört på jag vet inte hur länge. Det blev toppbetyg till Familjen och en trea till er. Lycka till i tävlingen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 oktober 2007 Dela Postat 26 oktober 2007 Jag gillade er låt, men tyvärr.. Familjen är det bästa jag hört på jag vet inte hur länge. Det blev toppbetyg till Familjen och en trea till er. Lycka till i tävlingen! word på det!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusB Postat 26 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 26 oktober 2007 (redigerat) nej nej nej!!! Ni måste sätta 5 på oss och 0 på de andra! 😆 Kolla in artiklen: Familjen anklagas för fusk i Duracelltävling http://sydsvenskan.se/nojen/article275453.ece Redigerat 26 oktober 2007 av MagnusB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 26 oktober 2007 Dela Postat 26 oktober 2007 Satte betyg endast utifrån hur det lät. Något annat kan inte jag ta hänsyn till. 🙂 Ni kom tvåa i mitt tycke, och det låter riktigt bra! Tuff konkurrens där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 26 oktober 2007 Dela Postat 26 oktober 2007 Hej! Nu var det nån vecka sen jag var inne och röstade, dagen efter att jag hade sett er på Lokal-TV här - Tack för det! Har för mig att jag satte riktigt högt på Er och den bra trion. Sen var det nån Familjen som inte var i min smak alls. 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.