Jump to content
Annons

Någon som har Alphatrack.

Recommended Posts

Jan (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Är det några här på forumet som har jobbat med Alphtrack från Frontier Designgroup och är ni nöjda med den. Det var ju ett test om den i senaste MM. Jag blev imponerad över vad den kunde göra. Finns det bra konkurrenter till den och hur upplever ni dessa.

Det allra bästa skulle vara att köpa Mackies senaste som har 8 motoriserade reglar etc. Men det kostar å andra sidan en helt annan slant om man jämför 2.300 kr mot ca 15.500 kr.

Hur fungerar Tranzsport? Den är ju trådlös vilket kan vara smidigt många ggr, men är det ingen risk att det är någon annan trådlös signal som kan störa Tranzsportkontrollen?

M.v.h.

Jan

Redigerat av Jan
Annons
Postat

Hej Jan,

Jag har visserligen bara Tranzport men så fort ekonomin tillåter så kommer den att få sällskap av Alphatrack 😄

Vad tranzporten anbelangar så funkar den felfritt för mig. Den är omgiven av allehanda trådlösa grunkor: telefoner, nätverk, möss & tgb samt barnens div radiostryrda leksaker... + säkert en hel skog andra pryttlar som genererar någon form av störsignal (microugn?). Trotts dennna miljö gör tranzport precis det jobb den skall göra. Synd bara att det inte på ett enkelt sätt går att styra valfritt program med den t.ex. winamp.

K

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.