Max Levin Postat 20 september 2004 Dela Postat 20 september 2004 Håller på med en mycket atmosfärisk remix på Emerald Mine, fast de ljud jag hittat på nätet är alltid korta och av dålig kvalité. Jag behöver en wav på över 1 minut helst, det ska vara kakaduor och susande bland träd och annat som har med saken att göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 20 september 2004 Dela Postat 20 september 2004 jag kan låta som en kakaduva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Einar Postat 20 september 2004 Dela Postat 20 september 2004 dr phil -> 😆 Max Levin -> För att svara på din fråga kan du kolla upp ditt lokala bibliotek efter en bok av Mattias Klum som heter Borneo typ... I den finns en cd-skiva med autentiska ljud från borneos djungler... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 20 september 2004 Dela Postat 20 september 2004 jag kan låta som en kakaduva Vet inte om "Polly vill ha ett kex" är så användbart djungelljud....?! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 21 september 2004 Dela Postat 21 september 2004 jag kan låta som en kakaduva [O/T] Du menar Kacka-duva?..det är väl såna som det finns mängder av i sthlms innerstad [O/T] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 september 2004 Dela Postat 21 september 2004 Håller på med en mycket atmosfärisk remix på Emerald Mine, fast de ljud jag hittat på nätet är alltid korta och av dålig kvalité. Jag behöver en wav på över 1 minut helst, det ska vara kakaduor och susande bland träd och annat som har med saken att göra Jodå. Jag har en hel del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Max Levin Postat 27 september 2004 Trådstartare Dela Postat 27 september 2004 Dela med sig? Du creddas såklart! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.