Einar Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 jag är en musiker/producent wannabe från gbg... jag spelar mest elektronisk musik på min ibook med pt och mbox även gitarr, moog, reason... nu ska jag scanna forumet på goa kondensator mikkar... YO!
Egghuvud Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Hej hopp. Din presentation innehåller en del språkligt filosofiska aspekter. Kan man vara en wanna-be, alltså kan man vara en som vill vara? Borde man inte antingen vara eller vara en som vill vara? Jag vill bli en som är, eller som i ditt fall: Jag är en musiker/producent som vill vara ja...vad då? Du är förmodligen redan en musiker/producent, men vad är det då du vill bli? eller är du inte musiker? Varför är du då på detta forumet...eller om du Äsch f*ck it. Välkommen hit 🙂
Einar Postat 20 september 2004 Trådstartare Postat 20 september 2004 Tack så möcke gubbar! Ehm... hängde inte riktigt med i de verbala svängarna Egghuvud... 😆 Men ehm... för att klargöra: jag är ingen riktig musiker eller producent heller för den delen... Men jag har ibland höga tankar om mig själv... Oftast på söndagar... Plus och minus -> Jag e inte hip hopare... jag lyssnar mest på: typ... 😄 go musik 🙂 enna 😆
Plus o Minus Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Plus och minus -> Jag e inte hip hopare... typ... Det är du visst 🙂
hammagrella Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Mors! Cool avatar! Einar Berg, eller var det Odd Sörlie...? 😆
Einar Postat 20 september 2004 Trådstartare Postat 20 september 2004 Sigurd Grönqvist är inte heller så dum... 😆
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Välkommen Einar! Posta gärna en demo så man får höra hur det låter!
brojd Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 nu ska jag scanna forumet på goa kondensator mikkar... YO! Var är Claes? 😆 Välkommen ska du vara iaf. Einar! Alltid kul med lite fler Pro Tools användare (även fast du sysslar med hip-hop) 😉
nkai Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 (redigerat) Tjipp å välkômmen ska du vara Einar! Redigerat 21 september 2004 av nkai
Einar Postat 21 september 2004 Trådstartare Postat 21 september 2004 Tackar än en gång! 😏 nattvaktaren -> Bra idé! Var gör man det? Det blir ju då även det slutgiltiga beviset på att jag ICKE är hiphopare också... 😄 E du veteran på pt brojd? Aldrig fel att ha en sån till hands menar jag... 😠 Claes? 😮
Lundin Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 (redigerat) Claes? 😉 Ok..jag har gjort det svettiga grovjobbet med att leta upp Classes eminenta micktestsida åt dig.... hittar du inget här kanske du ska gå o köpa en glass istället... 😉 Mikrofoner én mass Edit:lagt till ett "t" Redigerat 22 september 2004 av demoniqus
Einar Postat 22 september 2004 Trådstartare Postat 22 september 2004 tackar demoniqus! 😮 Inte så dum alls, finns lite att välja på om man säger... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.