Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kom på med ett inlägg tidigare ikväll som jag gjorde här så kanske det vore lite kul att visa ett band från göteborg som kör country från 40-talet. Mestadels schlagers från den tiden. Jag mixade dom tidigare i våras och blev banne mig kär i dom. Låter så förbannat bra. Killarna lever 40-tal rakt av. Kom med totalt dåtidens image och kläder väskor och lådor och riktigt extrema gamla vintageprylar som vi bara kan drömma om. Ställde upp sitt kit och jag blev totalt blåst av stolen. Goa göteborgare som lirar så in i helvete bra att det svartnar. Sväng på hög nivå. Plus att det är kul att det finns musiker som försöker hålla historisk musik igång. APBRA!!! 😉

The Western Toneflyers

westerntoneflyers.jpg

Redigerat av KillwithSkill
Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat

som att kliva in i en tidstunnel då och uppleva svunna tider. Inget behov av någon tidsmaskin heller. 😳

• 1 månad senare...
  • 8 månader senare...
Postat (redigerat)

Dom lirar Live på "Berget" (40-talsswing- och schlager på Berget) i Degerfors tordag den 14e Aug. Kl 19:00

För er som bor i krokarna! Grymma musiker som lirar så det svartnar ☺️

http://www.myspace.com/thewesterntoneflyers

Ska tillägga att låtarna på deras myspacesida är inspelade med EN mik, hela bandet samtidigt och tagningen i ett.

Redigerat av KillwithSkill

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.