Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag har installerat Sonar 7 på min dator med win64 system,

Har installerat Reason också. Kan inte få igång Rewire mellan dom.

Startar Sonar först, Rewire är "utgråat" dvs går inte att klicka på. Startar sedan Reason, ingen koppling! Läggs Reason in som win32 program, så det är därför det inte går?? Kan man lägga in Reason som 64bitars??

Redigerat av JimiSwede
Annons
Postat

du får nog ta hem uppgraderingen med stöd för 64bitars system. tror de e 3.0.5, men e inte riktigt säker!!

tanka även hem ReWire-uppdateringar..

när du registrerat programmet du köpt kan du även tanka uppdateringarna från deras hemsida!!!

har du dessutom köpt Reason efter sista juni/juli får du uppgradera till 4an gratis. 😆

propellerheads.se - kolla in introt.. dåligt läckert.. 😆

Postat

Det senaste jag hörde om ReWire och 64-bit OS var att det helt enkelt inte fungerar i dagsläget. Om det ändå fungerar så skulle jag gärna vilja veta - jag sitter på en dual boot nämligen med både 64 och 32 bitars även om jag enbart kör 32 än så länge.

Själv skulle jag vara intresserad av att köra Project5 v2 och Sonar med ReWire.

Postat
Det senaste jag hörde om ReWire och 64-bit OS var att det helt enkelt inte fungerar i dagsläget. Om det ändå fungerar så skulle jag gärna vilja veta - jag sitter på en dual boot nämligen med både 64 och 32 bitars även om jag enbart kör 32 än så länge.

Själv skulle jag vara intresserad av att köra Project5 v2 och Sonar med ReWire.

Hej och tack för input från er båda 😉

Jag avinstallerade Sonar och installerade det som win32 program (i min win64) nu funkar Rewire. Får köra så till man löser problemet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.