4Trax Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Det har varit mycket prat om summeringkvalité i olika program så nu har jag testad att summera samma musik (ljudfiler) i olika DAWs. Resultatet.... https://www.studio.se/index.php?automodul...p;showfile=1215 Vad hör du? hehe
cm0s Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 We're sorry, but your last request produced the following error: We could not find the file specified
Demonproducenten Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 länken funkar inte som sagt hur har du gjort testen?
4Trax Postat 19 oktober 2007 Trådstartare Postat 19 oktober 2007 Nähä, hur gör jag en länk till Studio forum » Låtar och filer » Övrig musik » Summerings Test ??
Anders F Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Nähä, hur gör jag en länk till Studio forum » Låtar och filer » Övrig musik » Summerings Test ?? Den har nog inte blivit godkänd än för den ligger inte där.
4Trax Postat 19 oktober 2007 Trådstartare Postat 19 oktober 2007 (redigerat) Nähä, hur gör jag en länk till Studio forum » Låtar och filer » Övrig musik » Summerings Test ?? Den har nog inte blivit godkänd än för den ligger inte där. Va sjukt? vad gör jag då? Edit. Jaha det tar ett tag..? Hur lång tid kan det ta? Redigerat 19 oktober 2007 av 4Trax
4Trax Postat 19 oktober 2007 Trådstartare Postat 19 oktober 2007 (redigerat) Nu funkar länken. Där står det lite om hur det gjort! Inget konstigheter. Det är Instrument pluggar och uppmickad stärkare för gitarrerna in i Logic! Inget processerad utan allt rakt av som det låtar! Sen ta de seperata ljudfilerna in i de andra DAWs och bounca ner till en stereofil osv... som sagt det står mer i länken. Edit: Vad konstigt låten syns fortfarande inte. men man kan se den om man klickar på "Låtar" ikonen uppe till höger på sidan och går den vägen > Studio forum » Låtar och filer » Övrig musik ...summeringstest Jag fattar tydligen inte hur man gör. Redigerat 19 oktober 2007 av 4Trax
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.