suprapappa Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 hej jag gissar på att win xp i vissa fall för en logg på när datorn hänger sig..... var kan jag hitta denna? är oxå tacksam för tips på ett svenskt seriöst datorforum som är mer fokuserat på den här sortens forum så att jag slipper vara lite off-topic 😆 tack petri
Valle Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 Testa -> kontrollpanelen/administrationsverktyg/Loggboken
Björn Olsberg Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 är oxå tacksam för tips på ett svenskt seriöst datorforum som är mer fokuserat på den här sortens forum så att jag slipper vara lite off-topic 😕 Testa Eforum (ett något partiskt men faktiskt bra tips)
suprapappa Postat 17 oktober 2007 Trådstartare Postat 17 oktober 2007 Testa Eforum (ett något partiskt men faktiskt bra tips) tack, men eftersom alla frågor är expanderade med svar känns det ungefär som att surfa med 800x600 pixlars upplösning 😕 . väldigt oöverskådligt (till skillnad från studioforum 😑
Hellpig Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 Nordic hardware/gamers Har hjälpt mig flera gånger.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.