berra_- Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 Välkommen till klubben... Som inte jag är med i men ändå 😆
Egghuvud Postat 17 oktober 2007 Postat 17 oktober 2007 Varför byter alla namn plötsligen? Är det en känsla av att det blir mer och mer personligt på forumet eller? Jag är och förblir ett egghuvud, men det är ju bra att veta vem ni är. Plötsligt kommer det väl en avatarbytestrend och då är man helt lost. 😕
Björn Olsberg Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Varför byter alla namn plötsligen? Är det en känsla av att det blir mer och mer personligt på forumet eller? Närliggande tråd med svar: https://www.studio.se/index.php?showtopic=43834
Mollin (oregistrerad) Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Hur byter man namn? måste man göra upp ett helt nytt konto?
Emil Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Hur byter man namn? måste man göra upp ett helt nytt konto? Man skickar ett pm till Olsberg.
Mollin (oregistrerad) Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Hur byter man namn? måste man göra upp ett helt nytt konto? Man skickar ett pm till Olsberg. Aha okej! tackar!
Hellpig Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 OK jag erkänner... Hellpig heter egentligen Slickepinnestrollet men bytte namn för att passa in bättre för en metallkarriär omkring 1985. Men jag byter inte tillbaks!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.