halloso Postat 30 januari 2004 Postat 30 januari 2004 tjenare dennis heter jag o är 24 år har alltid haft musik som min stora kärlek, sysslar o pysslar med allt från house techno till pop, hiphop o hårdrock. Som fjortis spelade jag trummor o gitar fram tills dess att jag fick data så började jag prova på lite olika små program på som fruity loops och fastnade direkt för musik pruduktion över datorn sen dess har jag små pillat hela tiden men knappt utökat kunskapen tills jag fick hoppa på en kurs i Logic för 3 månader sen, nu har musiken blivit ett ännu större beroende (gött) det är ungefär vad jag har att berätta för nu ha det 🙂
Neko Postat 30 januari 2004 Postat 30 januari 2004 Hej och välkommen till forumen! Hoppas att du kommer att trivas lika bra här som alla vi andra.
frelin Postat 6 november 2005 Postat 6 november 2005 (redigerat) Tja och välkommen! Kul med folk som kör logic, jag själv har precis börjat med nämda program 😉 Redigerat 6 november 2005 av frelin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.