Jump to content
Annons

Drivar till Delta 1010 på en mac

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Försöker fatta var dmg filer hör hemma och framför allt hur man fixar så mitt delta 1010 funkar på en mac. Mycket tacksam för svar, ska givetvis kolla på M audios hemsida så det kanske löser sig men nån kanske vet här.

Göran

Annons
Postat

Tack för snabbt svar men då säger datorn att filen verkar skadad och att datorn kan paja? Kanske är nåt lurt här ska inte datorn hitta kortet direkt det brukar ju gå så lätt och fint på macarna i med grejorna starta datorn välj kortet och klart. Hmm ska hoppa iväg till M Audio och kolla vad dom säger.

Postat

Hmm la den på skrivbordet så länge och då dog maskinen badbollen står helt still inget tangentbord får ta av knappen nåväl så kan det gå.

Postat

Ingen aning du vacum tog den som jag hade på cd som följde med kortet tog för givet att den skulle funka. Vi får se nu ska jag till M Audio ett tag.

Postat

Hej, jag tror inte att delta 1010 funkar för intelmacar..

Dom slutade funka för länge sedan med tanke på att pci interfacet är ganska dött på macar men jag kan ha fel...

Själv kör jag med mitt motu traveler på min "hemmabyggda mac" (firewire)....Mitt g:a kort funkade inte(pci)..

Christoffer

Postat

Jag tvivlar starkt på att den där drivern stödjer intel. Det finns nämligen inga intelmacar med PCI-kortplatser.

Postat

Ingen intelmac en g4.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.