Hellpig Postat 12 oktober 2007 Postat 12 oktober 2007 Eftersom Facebook inte är en ren musiksite på något sätt lägger jag detta i offtopic men tänker mig samma stuk som tråden som handlade om Myspace. Jag tar gärna emot andra Studiomedlemmar som vänner på Facebook och det finns kanske fler än jag som tänker så... 😛 Lägg till mig som vän eller skriv om du är medlem på Facebook i den härna tråden. Du hittar mig inte som Hellpig men väl under det namn som mina föräldrar valde att kalla mig: Magnus Cassersjö. Väl mött!
Magpie Postat 13 oktober 2007 Postat 13 oktober 2007 (redigerat) Vilket snyggt förnamn dina föräldrar valde! Mina hade samma goda smak, dessutom med förnamnet Carl 🙂 Jag har hållit mig till myspace, får se om man orkar fixa facebook, alla vänner tjatar. Min invändning mot facebook är att det verkar vara så personligt och öppet och jag är lite nätparanoid. Har inte folk fax och sms i dessa moderna tider? Redigerat 13 oktober 2007 av Magpie
Hellpig Postat 15 oktober 2007 Trådstartare Postat 15 oktober 2007 Vilket snyggt förnamn dina föräldrar valde! Mina hade samma goda smak, dessutom med förnamnet Carl 😮 Jag har hållit mig till myspace, får se om man orkar fixa facebook, alla vänner tjatar. Min invändning mot facebook är att det verkar vara så personligt och öppet och jag är lite nätparanoid. Har inte folk fax och sms i dessa moderna tider? Who-haw. Mitt tilltalsnamn är förvisso Magnus men... jag heter även Carl (Carl-Magnus om man kunnat fråga min pappa men han har seglat vidare för länge sedan). Så nu har du ingen ursäkt att för att inte gå med i Facebook!! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 16 oktober 2007 Postat 16 oktober 2007 Det där "Käftbok", hur funkar det egentligen? Adress någon?
Neosus Postat 16 oktober 2007 Postat 16 oktober 2007 www.facebook.com Fast jag orkar inte regga mig på ännu en sajt.. Hur jävla många sådana sajter finns det nu? Orka..lixzom. 😲
Pazo Postat 18 oktober 2007 Postat 18 oktober 2007 Skapa en studio forum-grupp kanske? 😆 De tycker jag!
Fidden Postat 18 oktober 2007 Postat 18 oktober 2007 funkar detta tros? http://www.facebook.com/group.php?gid=6247928297
Fidden Postat 18 oktober 2007 Postat 18 oktober 2007 Grupptryck från världens minsta grupp...? men nu är vi iallafall två 😱
Wernborg Postat 18 oktober 2007 Postat 18 oktober 2007 Grupptryck från världens minsta grupp...? men nu är vi iallafall två 😉 Tre 😱
david.roennlund Postat 18 oktober 2007 Postat 18 oktober 2007 Grupptryck från världens minsta grupp...? men nu är vi iallafall två 🙂 Tre 😱 Fyra 😉
Neosus Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 ...men Olsberg har ju redan fixat en studioforum grupp såg jag nu. 😕 Inte för att jag bryr mig men ändå 😄 ..vet inte ens vad facebook är bra för
Fidden Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 (redigerat) Redan?! Nä, jag var först. Han HÄRMADE mig!! (edit: plockade bort gruppen för att minska förvirringen) Redigerat 19 oktober 2007 av Fidden
Neosus Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 Kan väl skapa nån annan slags musikgrupp.. typ Strängböjar gruppen eller en blippblopp grupp eller.. nått 😕
david.roennlund Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 😉 Kan väl skapa nån annan slags musikgrupp.. typ Strängböjar gruppen eller en blippblopp grupp eller.. nått 😱 Ja, något ruggigt intern o mysigt 🙂
Neosus Postat 19 oktober 2007 Postat 19 oktober 2007 😉 Kan väl skapa nån annan slags musikgrupp.. typ Strängböjar gruppen eller en blippblopp grupp eller.. nått 😱 Ja, något ruggigt intern o mysigt 🙂 Precis! Typ 🥰 gruppen eller nått 😆 ... eller nej vad ghay.. 😱
Hellpig Postat 26 oktober 2007 Trådstartare Postat 26 oktober 2007 Näe jag tror att jag skall avsluta Facebook efter att ha läst en artikel om dem i Metro på tåget igår. Man orkar ju sällan läsa villkoren när man joinar sånt här men tydligen ger man Facebook rätt till allt material man lägger upp på siten plus att de har en hel del horribla reklamplaner. Det får de behålla för sig själv tycker jag.
Tilly Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Men då spelar det ju ingen roll om du avslutar facebook nu efter som de ändå, i fortsättningen efter du avslutat ditt medlemskap ha kvar alla dina uppgifter? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Ja, jag hörde på jobbet i veckan att de äger allt... ens intressen, bilder, musik, talanger. Rubbet. Verkar otäckt! Sedan använder de ens mailadress också, till vilka företag som helst och i vilka sammanhang som helst. De har också tydligen rätt att använda ens bilder på vilket sätt som helst - så långt ifrån den änglaliknande sanningen man kan komma. Hujedamej! 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.