Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Eftersom Facebook inte är en ren musiksite på något sätt lägger jag detta i offtopic men tänker mig samma stuk som tråden som handlade om Myspace. Jag tar gärna emot andra Studiomedlemmar som vänner på Facebook och det finns kanske fler än jag som tänker så... 😛 Lägg till mig som vän eller skriv om du är medlem på Facebook i den härna tråden. Du hittar mig inte som Hellpig men väl under det namn som mina föräldrar valde att kalla mig: Magnus Cassersjö. Väl mött! :rolleyes:

Annons
Postat (redigerat)

Vilket snyggt förnamn dina föräldrar valde!

Mina hade samma goda smak, dessutom med förnamnet Carl 🙂

Jag har hållit mig till myspace, får se om man orkar fixa facebook, alla vänner tjatar.

Min invändning mot facebook är att det verkar vara så personligt och öppet och jag är lite nätparanoid.

Har inte folk fax och sms i dessa moderna tider?

Redigerat av Magpie
Postat
Vilket snyggt förnamn dina föräldrar valde!

Mina hade samma goda smak, dessutom med förnamnet Carl 😮

Jag har hållit mig till myspace, får se om man orkar fixa facebook, alla vänner tjatar.

Min invändning mot facebook är att det verkar vara så personligt och öppet och jag är lite nätparanoid.

Har inte folk fax och sms i dessa moderna tider?

Who-haw. Mitt tilltalsnamn är förvisso Magnus men... jag heter även Carl (Carl-Magnus om man kunnat fråga min pappa men han har seglat vidare för länge sedan). Så nu har du ingen ursäkt att för att inte gå med i Facebook!! 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Det där "Käftbok", hur funkar det egentligen?

Adress någon?

Postat

...men Olsberg har ju redan fixat en studioforum grupp såg jag nu. 😕

Inte för att jag bryr mig men ändå 😄

..vet inte ens vad facebook är bra för :rolleyes:

Postat (redigerat)

Redan?! Nä, jag var först. Han HÄRMADE mig!! :rolleyes:

(edit: plockade bort gruppen för att minska förvirringen)

Redigerat av Fidden
Postat
😉

Kan väl skapa nån annan slags musikgrupp.. typ Strängböjar gruppen eller en blippblopp grupp eller.. nått 😱

Ja, något ruggigt intern o mysigt 🙂

Precis! Typ 🥰 gruppen eller nått 😆

... eller nej vad ghay.. 😱

Postat

Näe jag tror att jag skall avsluta Facebook efter att ha läst en artikel om dem i Metro på tåget igår. Man orkar ju sällan läsa villkoren när man joinar sånt här men tydligen ger man Facebook rätt till allt material man lägger upp på siten plus att de har en hel del horribla reklamplaner. Det får de behålla för sig själv tycker jag.

Postat

Men då spelar det ju ingen roll om du avslutar facebook nu efter som de ändå, i fortsättningen efter du avslutat ditt medlemskap ha kvar alla dina uppgifter?

🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Ja, jag hörde på jobbet i veckan att de äger allt... ens intressen, bilder, musik, talanger. Rubbet. Verkar otäckt! Sedan använder de ens mailadress också, till vilka företag som helst och i vilka sammanhang som helst. De har också tydligen rätt att använda ens bilder på vilket sätt som helst - så långt ifrån den änglaliknande sanningen man kan komma. Hujedamej!

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.