Jump to content
Annons

Är du intresserad av egen Mac-avdelning?  

71 röster

1. 1. Är du intresserad av egen Mac-avdelning?

• Ja, definitivt
      35
    • Nej, det räcker med avdelnigar
      26
    • Vet inte
      10

Recommended Posts

Postat

Jag tycker det e jättebra med att få bort Maccen ur PC-delen..

Oxå jättebra med segregerat forum då vi har åtskillnad mellan plattformarna..

Varför inte släppa tidningen Studio i 1 PC och 1 Macversion för att göra skillnaderna ännu tydligare ?!?

Annons
Postat
Jag tycker det e jättebra med att få bort Maccen ur PC-delen..

Oxå jättebra med segregerat forum då vi har åtskillnad mellan plattformarna..

Varför inte släppa tidningen Studio i 1 PC och 1 Macversion för att göra skillnaderna ännu tydligare ?!?

Ironi?? 🙂

Dom som sitter med analog studio då? Ska dom inte få läsa då eller? Tidningen heter studio och inriktar sig på just studios. En dator är bara en del i en studio. Vore otroligt korkat och vansinnigt dyrt att dela upp det.

Postat
Ironi?? 🙂

Dom som sitter med analog studio då? Ska dom inte få läsa då eller? Tidningen heter studio och inriktar sig på just studios. En dator är bara en del i en studio. Vore otroligt korkat och vansinnigt dyrt att dela upp det.

Jag tror din sarkasmdetektor behöver kalibreras. 😉

Postat

Ja det var IRONI 😳

mao så tycker jag det är löjligt att göra åtskillnad, bara för det står ett annat namn på en dator..

Vi har ju för bövelen samma intresse oavsett datornamn,

och förhoppningsvis kan vi oavsett plattform ge varandra en knuff framåt i musikskapandet - eller ?!?

Postat

Som ni redan vet vill jag ha en macavdeling.

Dels för att få macfrågor mer överskådligt o dels för att många som pysslar med just musik andvänder mac.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.