One night in The Trance Postat 19 september 2004 Postat 19 september 2004 (redigerat) Atris: Jag feat. Johan(sångare) 😛 - sång text från en känd svensk dansband- Tid 2:07 min Typ: Reagge Your browser does not support the HTML5 audio tag Höger klicka på musen sen *spara mål som 🙂 (låten är inte klart, mycket kvar att fixa, men ni får höra så här så längre) Redigerat 19 september 2004 av One night in The Trance
One night in The Trance Postat 19 september 2004 Trådstartare Postat 19 september 2004 (redigerat) 😛 Redigerat 19 september 2004 av One night in The Trance
Andreas L Postat 19 september 2004 Postat 19 september 2004 (redigerat) En obehaglig produktion som får det att krypa under huden på mig. Lite spöklikt, med en lagom falsk sång på, och en gammal dansbandstext... kan det bli ruskigare?! Rätt intressant att lyssna på just eftersom det låter så psykadeliskt. När du postar låtar så är det bra om du skriver kompositör och sånt också (inte minst när du "lånar" text av andra), och exakt vad det är du vill ha synpunkter på. Kul att du fick upp din låt på nätet! 😛 Redigerat 19 september 2004 av Andreas L
One night in The Trance Postat 19 september 2004 Trådstartare Postat 19 september 2004 heh he, glömde skriva att jag lånade text av en dansband grupp, he he, och låten gjorde en inspelning på sång bara engång, vi hade typ bortom, darför var inte så noga med låten, 😛
hammagrella Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Hoho! Skräckfilmsmusik! Lägg på några elaka distade elgitarrer också så får du en ännu grymmare cross-over.
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 20 september 2004 Postat 20 september 2004 Jag tycker den var skitbra.
Pellesnusk Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Jag gillar verkligen soundet, men sången.....kom igen, den är ganska falsk faktiskt!
Kill All Autotuner Postat 21 september 2004 Postat 21 september 2004 Sången passar sketbra till arret ! Sulle dock inte panna den så ofta . Bra med växlingen till megafonröst. Kanske har du mixat rösten lite för lågt ? Schysst apati i rösten som sticker av mot låten perfekt.
Nisse Postat 24 september 2004 Postat 24 september 2004 Lagom småfalskt och mysko...jag gillar det! 🙂 //Nisse
eckan Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 (redigerat) Gillar den skarpt! Ya man (intressant arr på en ganska hemsk låt i orginaltappning) Redigerat 26 september 2004 av eckan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.