Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag letar efter skivaffärer i Stockholm som inte är Åhlens...det fanns tidigare en på Gamla Brogatan som var grym, men dom stängde ju ner, och sen dess har jag handlat på nätet...nu vill jag dock börja gå i skivaffärer igen!

Så vad jag då är ute efter är en skivaffär med lite udda saker, som bootlegs och dylikt. Det ska väl också nämnas att det är CD-skivor och inte LP:s jag är ute efter, och att det kanske ska vara rock/hårdrocks-inriktat. 😆

Annons
Postat
Skivmässor är det bästa! 😄

Edit: Solnahallen brukar ha goingar 🙂

Den har precis varit, och jag fick tag i några shyssta saker där. 😆

Men dom är ju inte varje dag precis... 😆

Postat
Skivmässor är det bästa! 😄

Edit: Solnahallen brukar ha goingar 🙂

Den har precis varit, och jag fick tag i några shyssta saker där. 😆

Men dom är ju inte varje dag precis... 😆

Mjoo, det är sant. Jag har inte varit där på några år. Brukar bara vara den som jag åker iväg en bit för. Annars blir det mest i trakterna. 🙂

• 1 månad senare...
Postat
Skivmässor är det bästa! 🙂

Edit: Solnahallen brukar ha goingar ☺️

Den har precis varit, och jag fick tag i några shyssta saker där. 😄

Men dom är ju inte varje dag precis... 🥰

Mjoo, det är sant. Jag har inte varit där på några år. Brukar bara vara den som jag åker iväg en bit för. Annars blir det mest i trakterna. ☺️

solnahallen...adress ?

Postat

Sound pollution i gammla stan, mellotronen också i gammla stan.

Postat

Hej!

Cosmos Factory på Upplandsgatan i Vasastan.

Freak Scene eller Freak Records eller ngt liknande på St:Eriksgatan vid brofästet. Under bron finns det ngt som heter Diamond Records, var bra för ett antal år sen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.