Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hejsan

Är det bara jag som slås av att det fortfarande saknas vissa nödvändiga funktioner i nothanteringen för att det ska vara enkelt? T ex har dom lagt in ett rakblad men jag kan inte dela av noter!!?? 😉 Och det går inte att ta tag i noternas vänsterkant för att kunna stretcha in starten på noten!! Dessa två funktioner saknar jag stort och jag blev förvånad när dom uppgraderat sequencern jättebra men missat detta.

Eller är det jag som missat hur man gör?? Upplys mig snälla nån! 🙂

//Micke....

Edit: glömde nämna att jag också saknade en mute-funktion som gör att jag kan enkelt tysta enskilda noter.... 🙂

Redigerat av MJInc
Annons
Onemansopinion (oregistrerad)
Postat

Jag brukar dra tonen till vänster och sedan dra ut den åt höger. Tycker det är ganska smidigt.

Rakbladet är väl till för att dela av "grupperade" partier.

Saknar dock också mutefunktionen.

Postat
Rakbladet är väl till för att dela av "grupperade" partier.

Jo, fast då hade dom ju inte behövt visa den när man är inne i nothanteringen. 😄

Inga andra som saknar dessa funktioner? Eller som har workarounds att upplysa om?

//Micke....

Det vore ett bra tillskott om man kunde dela upp noter oxå med rakbladet 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.