zagabar Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 Hej hej! Jag skulle gärna motta tips om jazz med elgitarr. Gärna fusion också. =)
Bohem Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 Lyssna på en jävla massa jazz och ta ut allt du orkar 😊 Läs gärna artiklar om improvisation också när du inte har tillgång till instrument...
zagabar Postat 8 oktober 2007 Trådstartare Postat 8 oktober 2007 (redigerat) Lyssna på en jävla massa jazz och ta ut allt du orkar 🙂Läs gärna artiklar om improvisation också när du inte har tillgång till instrument... Jojo, men jag menade att jag vill ha tips på jazz som innehåller elgitarr. 😛 EDIT: Men tack i alla fall. 😱 Redigerat 8 oktober 2007 av zagabar
Bohem Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 Jaha Sorry 😱 Åt fusinhållet: Mike Stern John Scofield Pat metheny John Abercrombie Frank gambale lite mer trad och annat: Wes Montgomery Pat Martino Joe Pass Ulf Wakenius Barney Kessel Lee Ritenour Charlie Byrd
guran Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 http://www.therealallanholdsworth.com/ mmm fusion mmmmmm
VacUm Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 Bill Frisells jazzplattor är bra. Annars är det gott om bra tips i tråden redan.
thomaslj Postat 8 oktober 2007 Postat 8 oktober 2007 (redigerat) Lyssna på en jävla massa jazz och ta ut allt du orkar 😛Läs gärna artiklar om improvisation också när du inte har tillgång till instrument... Vet inte hur dom ställer sig här till exten reklam i forumet men på ultimate-guitar.com finns masa lektioner, där även jazz chords.. Redigerat 8 oktober 2007 av thomaslj
Wernborg Postat 9 oktober 2007 Postat 9 oktober 2007 Några favoriter: Fusion/jazzrock Tribal Tech (Scott Henderson) Freak kitchen (Ia Eklund) Jazz George Benson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.