Garbom Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Tjena, jag tänkte höra om ni har nå tips på nå prisvärda kompressorer och preamps för den som inte har den bästa ekonomin, diggar inte riktig pluginkompressorerna, men jag antar att man ändå får ge lite för att ta sig någonstans. men hade uppskattat om ni kunde lista några och lite egna åsikter om dem.
mietek Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 (redigerat) ja det känns ju som man måste upp i ganska otäcka summor innan det liksom blir värt det, det finns ju faktiskt sjuuuukt bra kompressorpluggar ute. jag är sjukt sugen på dbx 160 serie, som inte är allt för dyr, men det går ju fan inte att få tag på i sverige. Redigerat 6 oktober 2007 av mietek
Claes Holmerup Postat 6 oktober 2007 Postat 6 oktober 2007 Det hade underlättat en del om man visst vilken budget det handlar om... 😳 FMR RNC är en suverän kompressor till leksakspris. Line Audio Design 2MP är en ren och ofärgad preamp som är extremt prisvärd.
Elof (oregistrerad) Postat 7 oktober 2007 Postat 7 oktober 2007 Tjena, jag tänkte höra om ni har nå tips på nå prisvärda kompressorer och preamps för den som inte har den bästa ekonomin, diggar inte riktig pluginkompressorerna, men jag antar att man ändå får ge lite för att ta sig någonstans. men hade uppskattat om ni kunde lista några och lite egna åsikter om dem. Toft är prisvärda grejjer, de har flera burkar med EQ, preamps och kompressorer, även hela channelstrips.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.