alexfree Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 (redigerat) nu fortsätter behringer med mikrofoner i låg budget klassen Behringer C1 - Stormembran kondensator mikrofon Listpris: 451kr Direktlänk till Behringer Redigerat 20 september 2004 av alexfree
Plus o Minus Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 (redigerat) Som den outbildade mic-gurun man är så måste man fråga, ... Kan detta verkligen vara användbart till något annat än ejay produktioner? ///Minus Edit: nae, Behringer får nog tänka om ///Plus Redigerat 17 september 2004 av Plus & Minus
Piffen Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 kan det användas i e jay så kan det användas till allt annat oxå! opera till exempel... 😱
Kill All Autotuner Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 .......men skulle det visa sig att den här lilla raringen kan ge mickar som kostar 4 gånger så mycket en match......då lär det ringla kvarterslånga köer till våra musikaffärer , eller ?
Wille Postat 18 september 2004 Postat 18 september 2004 Som den outbildade mic-gurun man är så måste man fråga, ... Kan detta verkligen vara användbart till något annat än ejay produktioner? ///Minus Edit: nae, Behringer får nog tänka om ///Plus Har du testat den? 450:- inte farligt, skall köpa och testa! 🙂
Claes Holmerup Postat 18 september 2004 Postat 18 september 2004 Claes?Micktest? Behringer har jag ingen kontakt med alls längre, så jag får i så fall hitta någon butik som är villig att låna ut ett par Behringermicar till en konkurrent... 🙂 Kan nog vara svårt. Om någon i Malmötrakten har någon av Behringers micar och kan stå ut med att vara av med dem under några dagar, så hör gärna av er... 😉 Jag brukar samordna så att det bli flera micar samtidigt, eftersom jag också behöver lura hit Sven för gitarrspelandet...
Andreas L Postat 18 september 2004 Postat 18 september 2004 Tack för infon! Hoppas kunna se behringsers mickar i dina (mycket givande)tester snart! Billiga, bespottade och samtidigt storsäljande produkter... Sådant är alltid intressant i ljudtest! 🙂
alexfree Postat 18 september 2004 Trådstartare Postat 18 september 2004 om den är så billig då undrar man vad kostnaden för tillverkning inklusive komponenter är.....100 kronor eller vad...om nu alla i kedjan ska kunna tjäna en slant!?
Piffen Postat 18 september 2004 Postat 18 september 2004 haha... jo. det blir nog billigt... dock ej att förakta.. 🙂 man kanske borde fråga dem... 😉 du får säkert ett svar...
VacUm Postat 18 september 2004 Postat 18 september 2004 Blev grymt sugen på att köpa 2 st.. Skitbra o ha som slaskmickar att sätta upp för ambiens i rummet och så vidare.. Ingen som testat dom?? Kan ju inte vara helt värdelösa ändå!
nadde Postat 18 september 2004 Postat 18 september 2004 Blev grymt sugen på att köpa 2 st.. Skitbra o ha som slaskmickar att sätta upp för ambiens i rummet och så vidare.. Ingen som testat dom?? Kan ju inte vara helt värdelösa ändå! vad innebär ambiens i rummet?
nkai Postat 19 september 2004 Postat 19 september 2004 Får du ambiens i rummet så är det asbestbekämpning som gäller.
VacUm Postat 19 september 2004 Postat 19 september 2004 menade rumsklangen och dedär.. sätter du t ex upp en mick i en kyrka kommer den att fånga upp ambiensen.
Plus o Minus Postat 19 september 2004 Postat 19 september 2004 Har du testat den? 450:- inte farligt, skall köpa och testa! 🙂 jag ska köpa färgpatroner till skrivaren för 450:-
tryff Postat 19 september 2004 Postat 19 september 2004 jag har bläck så du kan fylla på dina gamla canonpatroner för 200...räcker dessutom längre
nkai Postat 19 september 2004 Postat 19 september 2004 Min religion förbjuder mig att använda annat än matrisskrivare. Önskar dock att jag fick använda en bläckstråleskrivare någon gång. Men sånt är livet.
Plus o Minus Postat 19 september 2004 Postat 19 september 2004 jag har bläck så du kan fylla på dina gamla canonpatroner för 200...räcker dessutom längre Tillverkar dom fortfarande canonprodukter? Vill nog tro att behringermikrofonen är ett säkrare köp isf 🙂 ///Minus
ChrioN Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 Dom verkar vara väldigt uppfinningsrika där på behringer. "C1"...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.