Lundin Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 ..Ser riktigt trevligt ut på mina 2 skärmar... Det är mycket saker som redan nu känns mycket smidigare..redan innan man kollat igenom manualen. Ska kolla trackorderfunktionen och timewarp och freeze o se om det är seg kola eller raketost.. Återkommer med info gott folk
Plus o Minus Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 Jag vet något annat som skulle ha sett bra ut på två skärmar, men det håller jag för mig själv en stund till 😱 ///Minus
ChrioN Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 din lilla godisgris!! 😱 vill också ha cubase sx 3.0. Berätta berätta!!
Lundin Postat 17 september 2004 Trådstartare Postat 17 september 2004 (redigerat) Playorder Edit-in-place Audiotempo definition Grid relative Tyvärr är det för mycket buggar i dom nya funktionerna för att min "recension" ska ha någon vettig relevans.. därför är den borttagen... Redigerat 20 september 2004 av demoniqus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.