Jump to content
Annons

music maker 2007 deluxe

Recommended Posts

lindabergstrand (oregistrerad)
Postat

Hejsan!

Jag har precis börjat använda det här programmet och har tittat runt och prövat mig fram en h el del med hjälp av demonstration och manual, hoppas någon av er har mer koll på programmet än jag har i dagsläget.

Undrar om det är möjligt att komponera helt från början, not för not på önskat instrument, eller om man måste använda sig av de redan färdiga jinglar som finns.

Melodi är ju något man självklart vill jobba fram själv...

Det här är bara första kvällen men jg blir så frustrerad,

hoppas på svar,

MVH och tack på förhand,

Lia

• 4 veckor senare...
Annons
Postat
Hejsan!

Jag har precis börjat använda det här programmet och har tittat runt och prövat mig fram en h el del med hjälp av demonstration och manual, hoppas någon av er har mer koll på programmet än jag har i dagsläget.

Undrar om det är möjligt att komponera helt från början, not för not på önskat instrument, eller om man måste använda sig av de redan färdiga jinglar som finns.

Melodi är ju något man självklart vill jobba fram själv...

Det här är bara första kvällen men jg blir så frustrerad,

hoppas på svar,

MVH och tack på förhand,

Lia

Hej

Jag använde mig ett tag av detta program men minns att det var ungefär som Ejay, och tillät nästan bara att lägga in samples i sin låt. Tyckte detta var ganska limiterat program men skulle funka bra tror jag ifall man bara ska spela in via mick tex sång och tex en gitarr. Jag rekomenderar dock att börja använda Fruity loops, det är väldigt bra enligt mig och du kan styra allt och skapa slingor själv not för not.

Hoppas detta gav dig nått =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.