Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Såg en nyhet att Steinberg valt att släppa SX/SL3.

Men om man väljer att fortsätta med verion 2, går det fortfarande att upgradera till version 2.2 utan att det laddar ner 3:an och man tvingas betala X antal tusen för den nya versionen som jag väljer att låta vara ett tag framöver...?

Annons
Postat

Du behöver ju inte betala så länge du inte väljer att uppgradera till SX3. 😉

Det ska funka att uppgradera till 2.2 utan problem, det ingår ju lixom i priset, tror jag. 😆

Postat
Även om djonas är en gnällpelle så har han faktiskt rätt.

///Minus

Får hoppas det. Skall uppgradera det när jag kommer igång nästa vecka. För pengar till en stor uppgradering har jag inte...

Postat
Såg en nyhet att Steinberg valt att släppa SX/SL3.

Men om man väljer att fortsätta med verion 2, går det fortfarande att upgradera till version 2.2 utan att det laddar ner 3:an och man tvingas betala X antal tusen för den nya versionen som jag väljer att låta vara ett tag framöver...?

SL finns inte som ver 3. Vad har du läst om det någonstans ?

Postat
SL finns inte som ver 3. Vad har du läst om det någonstans ?

Tog det för givet, eftersom de släppt SL i version 2 borde version 3 också släppts, eller kommer att släppas ialla fall...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.