Jan (oregistrerad) Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 (redigerat) Har precis bytt nya strängar på min kontrabas och har skaffat mig en fin mikrofon som är nästintill NEUMANN-klass. Det skulle vara kul att få höra hur den låter i något sammanhang. Hör gärna av er om ni har några låtar som ni vill ha kontrabas på. M.v.h. Jan Redigerat 3 oktober 2007 av Jan
Lithium Postat 23 oktober 2007 Postat 23 oktober 2007 Över nätet? eller måste vi ha fysisk kontakt? 🙂
Jan (oregistrerad) Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Denna kontrabasist har utgångspunkt Sverige, men är ute på lite olika uppdrag i Europa etc. Vi jobbar över nätet och det är lättast så. Varmt välkomna skall ni vara med erat musikmtrl. M.v.h. Jan
Desecrated Postat 24 oktober 2007 Postat 24 oktober 2007 Spelar du bara med fingrarna eller med stråke också ?
Jan (oregistrerad) Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Jag spelar mest med fingrar och det var länge sedan jag spelade med stråke och jag har absolut tänkt att ta upp stråken igen. M.v.h. Jan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.