ronnybengt Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 hej näar jag ska installera reason 4.....skriver den bara över reason 3 med alla prefrences intakta?? eller måste jag avinstallera 3 an först ME noob 😕 ... I love MATRIX...finally tack för ert tålmod R
Majken Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Det är bara att slakta 3'an med gott samvete - 4'an är helt bakåtkompatibel
ronnybengt Postat 2 oktober 2007 Trådstartare Postat 2 oktober 2007 (redigerat) Det är bara att slakta 3'an med gott samvete - 4'an är helt bakåtkompatibel avinstallera ??? menar du...???? btw...fin recension i studio Redigerat 2 oktober 2007 av ronnybengt
Majken Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Mjae eller bara installera över, öhh.. fasen.. nu blev jag ju lite osäker, minns inte i vilken ordning jag gjorde det själv. Däremot går det inte att ha bägge installerade och aktiverade samtidigt. Har du aktiverat fyran så inaktiveras trean även om du lägger dem i olika mappar på hårddisken.
Assar Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Installationen av fyran tar själv bort trean, men behåller preferences (dvs favoriter, kontrollytor mm). De e bar å åk ...
ronnybengt Postat 2 oktober 2007 Trådstartare Postat 2 oktober 2007 Installationen av fyran tar själv bort trean, men behåller preferences (dvs favoriter, kontrollytor mm). De e bar å åk ... SUPA DANX........assar und majken....heaven here i come 😕
jonte82 Postat 28 september 2008 Postat 28 september 2008 Hur är de nya färdiga trumsetten? Finns de gamla presetsen kvar el kommer man få nya ljud i sina gamla projekt när man öppnar dem med 4:an?
Pesek Postat 28 september 2008 Postat 28 september 2008 Hur är de nya färdiga trumsetten? Finns de gamla presetsen kvar el kommer man få nya ljud i sina gamla projekt när man öppnar dem med 4:an? Allt finns kvar. 4:an är som 3:an fast mer, och lite bättre 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.