joachime Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Man börjar undra vad dom har på gång på Universal Audio. Rabatterna överlappar nästan varandra. Oktoberdealen är 20 % rabatt på varje enskild kompressorplugg til UAD-1. Innefattar även Neve 88RS som nu är nere på knappt $240. Läs mer på Universal Audio
Violiner Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Man börjar undra vad dom har på gång på Universal Audio. Rabatterna överlappar nästan varandra. Oktoberdealen är 20 % rabatt på varje enskild kompressorplugg til UAD-1. Innefattar även Neve 88RS som nu är nere på knappt $240. Läs mer på Universal Audio Så har dom ju jobbat i flera år. Jag uppfattar det som regelbunden marknadsföring a la USA, hela tiden nya rabattkuponger. Jag saknar någon plugg, som jag tänkt inhandla, och har märkt att jag regelbundet hajar till över att "aj då, nu har ju rabattiden gått ut" - igen... Och det fungerar förmodligen, de får ju uppmärksamhet varje gång de skickar ut ett nytt "rabatthäfte".
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.