Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare, jag undrar ifall det finns happy hardcore synthar där ute från 90talet alltså ooldschoool hardcore rave ljud, jag har menligen remixat nana - 99 luftballons till Hardcore Ravers typ på några tryck jag har inte lärt mig min nya groovebox ännu och göra egna melos men det kommer 😉. ja vill ni ha låten så laddar jag upp den kommer göra den i egen vocal, min kompis tycker att jag e bättre än han tror jag han vågar inte gje krikit på låte remake remixen 😉.

Yamaha synthar ftw.

Annons
Postat (redigerat)

Har inget svar på din fråga, men fick en nostalgitripp när du nämnde happy hardcore 😉 Vad va det mer....just det....thunderdome 😉 Har faktiskt en VHS med thunderdome, inte för att jag vet varför, men jag lyssnade en del på detta som ung/yngre, varierade det med nirvana och metallica. Idag landade jag som jazzmusiker, sicken resa man gjort hit.

Tack för att du fick mig att ge ifrån mig en tendens till ett leende såhär på morgonen. Nu ska jag leta upp några gamla plattor.

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Postat
Tjenare, jag undrar ifall det finns happy hardcore synthar där ute från 90talet alltså ooldschoool hardcore rave ljud, jag har menligen remixat nana - 99 luftballons till Hardcore Ravers typ på några tryck jag har inte lärt mig min nya groovebox ännu och göra egna melos men det kommer 😉. ja vill ni ha låten så laddar jag upp den kommer göra den i egen vocal, min kompis tycker att jag e bättre än han tror jag han vågar inte gje krikit på låte remake remixen :rolleyes:.

Yamaha synthar ftw.

Jag förstår inte vad du säger...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.