Haunted-Mansion Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Alla som är ute efter att köpa billiga musikprylar på nätet har säkert märkt att på vissa amerikanska webbshoppar så har de ruggigt bra priser. Ett flertal av dessa webbshoppar skickar inte paket utanför USA (Ibland inte ens till Kanada) Nu fick jag syn på den här tjänsten: http://www.myus.com/ Det verkar ju rätt enkelt men jag har inte verifierat om allt går riktigt till. Iaf så kan ni ju fortsätta göra lite research om ni är intresserade.
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Fan det där ser ju ruggit ut köpa grejor och skicka dom till nån annan jag skulle nog börja med en väldigt billig grej.
Haunted-Mansion Postat 1 oktober 2007 Trådstartare Postat 1 oktober 2007 Fan det där ser ju ruggit ut köpa grejor och skicka dom till nån annan jag skulle nog börja med en väldigt billig grej. Japp, typ beställa 2 plektrum 😆 Det finns säkert fler liknande sajter.. tipsa gärna om ni hittar något bra 🙂
trombonisten Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Glöm bara inte när ni räknar på priset att det tillkommer svensk moms på hela beloppet inklusive frakt samt tull. Momsen lägger på 25%, tullen är vanligen några procent. Till det kommer tullens avgift. Gunnar
berra_- Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Frågan är bara om det blir så mycket billigare till slut 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.