SyntaxError Postat 30 september 2007 Postat 30 september 2007 Ja, jag har alltså lyckats trolla bort (gömt) huvudmenyn i ableton (arkiv...osv). Hur får jag fram den igen? Känner mig inte så lite korkad för tillfället...
Carl Cadello Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Om du kr mac kan du ta ner pekaren i det högra nedersta hörnet så ser du en liten pil (inte triangeln som ändra "detail view"). Klicka där eller tryck på F11 (både mac och pc). Det är inte korkat att fråga. Det är smart. Då får man ju få man reda på något. 🙂 Jag har också gjort exakt samma sak som du och frågade inte..... 😆
SyntaxError Postat 1 oktober 2007 Trådstartare Postat 1 oktober 2007 Om du kr mac kan du ta ner pekaren i det högra nedersta hörnet så ser du en liten pil (inte triangeln som ändra "detail view"). Klicka där eller tryck på F11 (både mac och pc). Det är inte korkat att fråga. Det är smart. Då får man ju få man reda på något. 😆 Jag har också gjort exakt samma sak som du och frågade inte..... 🙁 Hehe thx a bunch!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.