tordA Postat 16 september 2004 Postat 16 september 2004 Har man ingen mössa så blir man förkyld. Är man förkyld så blir man troligen hes. Är man hes så måste man viska. Den som viskar den ljuger. Ljuger man så åker man i fängelse. Åker man i fängelse så börjar man troligen knarka. Knarkar man så dör man! SÅ GLÖM FÖR HELVETE INTE MÖSSAN!!! BellaDonna
Piffen Postat 16 september 2004 Postat 16 september 2004 Så sant som det är sagt! Attans.. nu kommer jag ju inte ihåg var jag la mössan... gaaah!!! Det har redan börjat! Förfallet!!! 🙂
Lundin Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 Faen..jag är ganska ofta förkyld... 😮 är jag inte lite hes också 😛 ... nää.. det var bara mitt svarta samvete som försökte.. 😆
Print Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 Jag fattar inte... Om jag har mössa på när det är varmt ute så blir jag varm Blir jag varm, ja då svettas jag Svett får mig att lukta illa Luktar jag illa får jag inga tjejer Och som ni vet utan tjejer, ingen sex Jag blir troligen deprimerad Börjar knapra Sobril för att döva min ångest Går över på tyngre grejer för att slutligen Dö SÅ TA FÖR FAN AV DIG MÖSSAN!
Discoführer Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 Gahhhhha! Hur ska man göra nu då!?! HJÄLP!
Lundin Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 Men då tar man på sig mössan och sen tar man av sig alla andra kläder så har man kompenserat... ingen mer förkylning och inget mer svettandes.. perfa.. Och det fina med det är ju att man alltid är redo..lixom.. för det är väl aldrig någon tjej som frågar: "..ska du inte ta av dig mössan?"..det är väl snarare så att hon säger... "jaha, åså kanske du ska ta på "mössan" innan vi gör något.." 😛 😆
Piffen Postat 17 september 2004 Postat 17 september 2004 ja du demoniqus... du var mig en erfaren man.. inte rådvill för fem öre inte... 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.