lalalaj Postat 28 september 2007 Dela Postat 28 september 2007 Är på jakt efter dig som kan hjälpa mig att komma in i grunderna av cubase. Har läst en del och har lyckats få in sången och mickad gitarr (och det låter bra). Snubblar tyvärr på olika saker då jag har försökt att komma igång. Allt ifrån metronominställningar till att saker som jag sparat plötsligt inte går att komma åt... 😎 Jag vill alltså ha (praktisk, på platsen) hjälp med grunderna för att sedan kunna anlita dig lite då och då när jag är redo att gå vidare. Hoppas på ett snabbt svar för att kunna sätta igång... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gsol Postat 29 oktober 2007 Dela Postat 29 oktober 2007 Du har PM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobias J Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 GS ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gsol Postat 30 oktober 2007 Dela Postat 30 oktober 2007 GS ? GS? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.