Jump to content
Annons

Cubaselektioner i Uppsala?


lalalaj

Recommended Posts

Cubasevan med tid över? 😎

Söker dig som kan enkelt förklara grunderna i cubase i praktiken. Har lÀst en del, men stöter pÄ patrull och har knappt kommit igÄng alls.

Har kunnat spela in sÄng och gitarr (gitarren dÄ genom mick) och ljudet Àr dÄ ok, men annars har jag som sagt var knappt kommit nÄgonstans...

Min tanke Àr att jag vill ha hjÀlp att komma igÄng med de första basala stegen och sedan att vi kan ta en lektion dÄ och dÄ.

Hoppas pĂ„ ett snabbt svar dĂ„ jag Ă€r sugen pĂ„ att komma igĂ„ng... 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Har du kollat Majken.se?

Ja, den Àr jÀttebra, men...

jag skulle nog ÀndÄ vara oerhört behjÀlpt av att fÄ frÄga, testa saker direkt, hÀr och nu, fÄ hjÀlp direkt med det som krÄnglar helt enkelt...

sÄ du som kan grunderna (jag har cubase SE) och som har lite tÄlamod att kunna visa det mest elementÀra (och dÄ menar jag verkligen elementÀra) och som kan komma med tips pÄ vilka "tillbehör" jag kan köpa som funkar bra till det jag har - hör gÀrna av dig!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Har du kollat Majken.se?

Ja, den Àr jÀttebra, men...

jag skulle nog ÀndÄ vara oerhört behjÀlpt av att fÄ frÄga, testa saker direkt, hÀr och nu, fÄ hjÀlp direkt med det som krÄnglar helt enkelt...

sÄ du som kan grunderna (jag har cubase SE) och som har lite tÄlamod att kunna visa det mest elementÀra (och dÄ menar jag verkligen elementÀra) och som kan komma med tips pÄ vilka "tillbehör" jag kan köpa som funkar bra till det jag har - hör gÀrna av dig!

Ska till Uppsala nv pĂ„ ett par möten och skulle ev kunna vika ett par timmar..dock - det Ă€r inget frekvent Ă„kande dit sĂ„ nĂ„gon kontinuitet blir vĂ€rre...om vi inte startar vĂ€rldens bĂ€sta band förstĂ„s 🙁 Dra ett pm sĂ„ fĂ„r vi se om det funkar.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 4 veckor senare...
Har du kollat Majken.se?

Ja, den Àr jÀttebra, men...

jag skulle nog ÀndÄ vara oerhört behjÀlpt av att fÄ frÄga, testa saker direkt, hÀr och nu, fÄ hjÀlp direkt med det som krÄnglar helt enkelt...

sÄ du som kan grunderna (jag har cubase SE) och som har lite tÄlamod att kunna visa det mest elementÀra (och dÄ menar jag verkligen elementÀra) och som kan komma med tips pÄ vilka "tillbehör" jag kan köpa som funkar bra till det jag har - hör gÀrna av dig!

Ska till Uppsala nv pĂ„ ett par möten och skulle ev kunna vika ett par timmar..dock - det Ă€r inget frekvent Ă„kande dit sĂ„ nĂ„gon kontinuitet blir vĂ€rre...om vi inte startar vĂ€rldens bĂ€sta band förstĂ„s â˜ș Dra ett pm sĂ„ fĂ„r vi se om det funkar.

Missade ditt erbjudande förut. Tack för det ÀndÄ... Ska du hitÄt nÄgot mer under hösten/vintern?

Tack / lalalaj

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Mollin (oregistrerad)
Har du kollat Majken.se?

Yeah, grym sida! â˜ș

Vill bara pÄpeka att cubasesidan ligger pÄ http://www.majken.se/cubase - Vill ocksÄ pÄpeka att jag planerar att avliva Cubase-sidan framÄt jul nÄn gÄng och ersÀtta den med nÄgot bÀttre. Vi fÄr se vad som hÀnder helt enkelt.

Ska du uppdatera Cubase sidan menar du? eller ta bort den helt? 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Cubasevan med tid över? đŸ˜Č

Söker dig som kan enkelt förklara grunderna i cubase i praktiken. Har lÀst en del, men stöter pÄ patrull och har knappt kommit igÄng alls.

Har kunnat spela in sÄng och gitarr (gitarren dÄ genom mick) och ljudet Àr dÄ ok, men annars har jag som sagt var knappt kommit nÄgonstans...

Min tanke Àr att jag vill ha hjÀlp att komma igÄng med de första basala stegen och sedan att vi kan ta en lektion dÄ och dÄ.

Hoppas pĂ„ ett snabbt svar dĂ„ jag Ă€r sugen pĂ„ att komma igĂ„ng... 😆

Jag Àr Cubasevan och bor i Uppsala. PM:ar min mailadress till dig sÄ kan vi kanske komma fram till nÄt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Cubasevan med tid över? :rolleyes:

Söker dig som kan enkelt förklara grunderna i cubase i praktiken. Har lÀst en del, men stöter pÄ patrull och har knappt kommit igÄng alls.

Har kunnat spela in sÄng och gitarr (gitarren dÄ genom mick) och ljudet Àr dÄ ok, men annars har jag som sagt var knappt kommit nÄgonstans...

Min tanke Àr att jag vill ha hjÀlp att komma igÄng med de första basala stegen och sedan att vi kan ta en lektion dÄ och dÄ.

Hoppas pĂ„ ett snabbt svar dĂ„ jag Ă€r sugen pĂ„ att komma igĂ„ng... đŸ„°

Jag Àr Cubasevan och bor i Uppsala. PM:ar min mailadress till dig sÄ kan vi kanske komma fram till nÄt.

Verkar ju lösa sig för dig..lycka till 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...